Vi erbjuder en AI-assistent som integreras med Gmail Workspace och Outlook för att automatiskt hantera kundförfrågningar. Den besvarar vanliga frågor och vidarebefordrar komplexa ärenden till rätt person.
Automatisera din kundsupport och frigör tid med en AI-assistent som hanterar vanliga frågor, sorterar meddelanden och ger snabba svar – direkt i Gmail eller Outlook.
Vår AI-lösning börjar med att förstå ditt företag – era tjänster, erbjudanden och de frågor era kunder oftast ställer. Genom att analysera inkommande e-post bygger AI:n upp en kunskapsbas för att ge relevanta och korrekta svar.
NovaAI ansluter direkt till ditt företags Gmail Workspace för att assistera med inkommande kundförfrågningar.
AI:n utvecklas ständigt genom att analysera och lära sig av tidigare kundförfrågningar. Varje löst ärende lagras som en referenspunkt, vilket gör att AI:n kan ge ännu mer exakta och relevanta svar i framtiden.
Alla förfrågningar som AI:n inte kan lösa skickas automatiskt till en särskild inkorg i Gmail, där en mänsklig medarbetare kan ta över. På så sätt säkerställer vi att inget ärende faller mellan stolarna.
Till skillnad från mänskliga agenter kan AI hantera obegränsat antal kunder samtidigt.
Istället för att anställa fler supportmedarbetare kan AI hantera repetitiva frågor automatiskt.
vilket gör att kunder snabbt får den hjälp de behöver utan att behöva vänta på en mänsklig agent.