AI-assistent för Gmail & Outlook

Vi erbjuder en AI-assistent som integreras med Gmail Workspace och Outlook för att automatiskt hantera kundförfrågningar. Den besvarar vanliga frågor och vidarebefordrar komplexa ärenden till rätt person.

🎉
Thank you for your interest!
Beta cloneble will be sent out Monday, 12-07-21.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Integrera AI med Gmail & Outlook för smidig support

Automatisera din kundsupport och frigör tid med en AI-assistent som hanterar vanliga frågor, sorterar meddelanden och ger snabba svar – direkt i Gmail eller Outlook.

Få tillgång nu

Vår AI-lösning börjar med att förstå ditt företag – era tjänster, erbjudanden och de frågor era kunder oftast ställer. Genom att analysera inkommande e-post bygger AI:n upp en kunskapsbas för att ge relevanta och korrekta svar.

NovaAI ansluter direkt till ditt företags Gmail Workspace för att assistera med inkommande kundförfrågningar.

AI:n utvecklas ständigt genom att analysera och lära sig av tidigare kundförfrågningar. Varje löst ärende lagras som en referenspunkt, vilket gör att AI:n kan ge ännu mer exakta och relevanta svar i framtiden.

Alla förfrågningar som AI:n inte kan lösa skickas automatiskt till en särskild inkorg i Gmail, där en mänsklig medarbetare kan ta över. På så sätt säkerställer vi att inget ärende faller mellan stolarna.

AI som gör din support smidigare

Låt AI hantera supporten och använd den till din fördel genom att automatisera de kundförfrågningar som inte kräver mänsklig support.

Få tillgång nu

AI-driven kundservice utan väntetid

Till skillnad från mänskliga agenter kan AI hantera obegränsat antal kunder samtidigt.

Istället för att anställa fler supportmedarbetare kan AI hantera repetitiva frågor automatiskt.

vilket gör att kunder snabbt får den hjälp de behöver utan att behöva vänta på en mänsklig agent.

Automatisera supporten och öka kundnöjdheten

Eliminera långa svarstider och förbättra supportflödet genom intelligent automatisering. AI analyserar, kategoriserar och besvarar kundförfrågningar effektivt, samtidigt som komplexa ärenden hanteras av ditt team.

Få tillgång nu